Tema: Re: parekomenduokit kokiu serialu
Autorius: Aleksanderis
Data: 2010-12-10 10:15:25
Irgi kažkaip nebeturiu nieko konkretaus ką žiūrėti. Daug ką bandžiau, ir
nepatiko.

Tai gal galit parekomenduot ką nors tikrai verto dėmesio pagal sekančius
parametrus:

* serialas nėra naujas, o jau įsivažiavęs ir nepraradęs pirminių apsukų.
* yra bent 2-3 sezonai, arba jau yra pabaigtas, arba jaučiasi
išbaigtumas, arba potencialas tam. T.y. nepatinka grynas gumos tampymas
kaip Heroes, Lost'as ar X-failai, kurie yra visiškai be pabaigos, nors ir
įdomūs. Prison Break irgi buvo gan ištampytas, bet gan laiku baigėsi -
todėl gan patiko.

Jau žiūrėti/žiūromi, kurie patiko:

* patinka sci-fi - Firefly patiko žiaūriai, gaila, kad trumpas..
* Battlestar Galactica mano nuomonė yra tik kažkokia sci-fi parodija,
todėl gan stipriai nepatiko.
* M.D. House - buvo visai smagus, kol buvo nepažiūrėti 5 sezonai. Dabar
nebelabai įdomu laukti vis naujos serijos, naują sezoną.
* Big Bang Theory, IT Crowd - iš komedinių tinka ir patinka.
* Scrubs - puse velnio. Ilgainiui nusibosta, bet su pertraukom - suėjo.

Jau bandžiau žiūrėti šiuos, kurie neužkabino:

* Breaking Bad - nepaisant aukštų reitingu visiškai neužkabino.
* Eureka - kažkokie X-failai Vaikams. Neužkabino.
* Tokius kaip Friends arba naujieji Elo Bandžio nuotykiai (ar kaip ten tas
naujas su juo vadinasi) - nelabai galiu žiūrėti.
* Heroes - kažkokie X-menai techaso fermeriams.
* Lost - buvo įdomu kol buvo nepažiūrėti 3 sezonai. Paskui kažkokia fignia
pradėjo ten darytis.

Gal piktai ir per daug asmeninės nuomonės, bet gal ką patarsit tikrai
gero. :) Šiaip potencialus sąrašas žiūrėjimui jau ir taip nemažas
susikrovė, bet po bandymų žiūrėti Heroes, Eureka ir Breaking Bad - biški
tingisi prasidėti su naujais neaiškiais serialais.

Pavyzdžiui sąraše yra tokie: Weeds, FarScape, Supernatural, 30 Rock,
Warehouse 13, Six Feet Under, Lie to Me, Life on Mars, Defying Gravity,
Dead Like Me, Two and a Half Men, Arrested Development, Cargo, Sunshine,
The Shield, The Wire, Day Break, Curb You Enthusiasm, The Mighty Boosh.