Tema: Re: australia 2008
Autorius: siaip
Data: 2009-02-18 10:33:39
tos stolen generations buvo paaiskintos - aborigenu vaikai atimti is tevu ir
perduoti baltiesiems. kaip vadino "nei baltas, nei juodas, nepriklauso
niekam, half-cast ar pan".... bet tai vis tiek filme tiems aborigenams
skiriamas gana menkas demesys, nebent tas diedukas George ten visur
besivaidenantis...