Tema: Re: geriau piratai lauztusi i scenaristu kompus nei filmuotu kinoteatruose
Autorius: trans
Data: 2010-10-18 20:08:48
kodel po 3 :) asmeninis rekordas 10 vienu ypu. Jei jau skiriu vakara tai
jamu kokias 5. Kazkaip ir nepastebejau kaip tie sezonai sutirpo :) Man
ziauriau kai zmones kokius stargeitus su atlanciais visus paziuri ir po to
dar kartoja :) Bandziau ziuret kokias 5 serijas bet pritruko tos itampos ir
nenutrukstamo siuzeto kokias nepasiekiamas aukstumas pasiekia 24h.