Tema: Re: The Expendables
Autorius: Name
Data: 2010-09-06 16:09:08
Na ir ka siulai mums ziureti?

Gal Vidutiniska filma
The Losers (2010)
http://www.imdb.com/title/tt0480255/

arba Normalu filma
The A-Team (2010)
http://www.imdb.com/title/tt0429493/

Paziurejau dar pora kartu filma The Expendables (2010) su Advanced Video
Coding+Contrast 200%, kad visos naktines scenos matytusi kaip ant delno. Tai
teko filma perkelti is Zjbs kategorijos i Kultiniu kategorija. Bent jau man
The Expendables (2010) yra toks pat kokybiskas filmas kaip ir pvz Gone in
Sixty Seconds (2000) arba The Fast and the Furious (2001)

O kas del apipisimo, to nelabai buvo imanoma padaryti. Niekas neslepe kad
Schwarzenegger ir Willis bus filme cameo vaidmuo, netgi is filmo trailerio
buvo galima tai numanyti. Nesuprantu kaip jus buvo galima apipisti jei jus
dedates ismanantis visokius filmu kadru fokusus nefokusus.

Lundgren - normalus jo vaidmuo. Gavo savo laika filme ir pakalbeti ir ginklu
pamosuoti ir pasimusti.
Rourke - normalus jo vaidmuo. Bajeriuku paskalde ir apie gyvenimo prasme
rimtai kaip rusai sako "po dusham" su Stallones personazu pakalbejo, kas
leme Stallones personazo nora gelbeti boba.

Schwarzenegger - jis gi gubernatorius negali 2-3 menesius filmuotis, todel
ir vaidmuo cameo.
Willis - jo cameo vaidmuo daug idomesnis uz vidutiniska filma Cop Out
(2010). Is kurio atsimenu tik daina SNAP - Rhythm is a dancer