Tema: Re: Inception (2010) SPOIL START
Autorius: multitaskingas
Data: 2010-07-30 10:41:31
nu man rodos via kitaip, tarkim ash turiu savo kauliuka ir esu tavo sapne,
ty.
tu tikrai nezinai kiek jis sveria ir panasiai, todel jei ahs ji turesiu
sapne suprasiu ,kad tai netikra.
todel tas bichas jo ir nedave tai naujai architektei.

nu cia kazkas panashaus kaip bajeris su kilimu, kai tas ciurka suprato kad
nevilnonis ir kad tai sapnas.