Tema: Re: Serialai
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-20 16:22:49
    Kriminalinio siuzeto tik ne visai apie policija neblogas rusiskas yra Mech (Меч) tipo is milicijos ir kitu tarnybu (rusu FSB, prokuratura, zvalgyba ir t.t..) susirenka grupe zmoniu, kurie patys baudzia nusikaltelius rusijoje, pagrinde Maskvoje ir apylinkese naudodami karines zvalgybos ir spec pajegu taktika ir schematika,  visumoj kriminalo ten per akis ir kaip reikalas laiko sis serialas ant itampos, kai atrodo jau sakes jiem ir vistiek isgyvena... man is rusisku serialu po Diversant - Konec voiny (Диверсант - Конец войны) sis yra antroje vietoje.

    O is amerikietisku tai per TV patikdavo baltimores zmogzudysciu skyrius, cia buvo lietuviu ismastytas pavadinimas rodant ji per TV tai tikriausia kitaip vadinasi.

P.S. Siek tiek rusintu serialu eina rast cia (deja nei vieno ka paminejau) http://www.lostfilm.tv/serials.php