Tema: Re: Ir kur ritasi pasaulis?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-05-24 17:11:04
tai, kad as ju nedaug ir tepazystu, o kuriuos mates, tai man asmeniskai ne
vienas netiktu. Bet esant tokiai situacijai, tai bent kuris is ju man butu
geresnis pasirinkimas nei Mantas. Cia gi vaidint reiks, o ne sokt ir dainuot
ir to zmones mokosi ne vienus metus ir tai kartais shudini aktoriai gaunasi.
Bet sakau, lazda kartais issauna, palaukim, nors akivaizdu, kad jis kaip
aktorius yra visiskas "geltonsnapis"