Tema: Re: Robin Hood (2010)
Autorius: Fla
Data: 2010-05-18 11:52:06
On 2010.05.18 11:05, Rimantas wrote:
> O bet tačiau..kiek žmonių žiūrėdami tokį filmą atkreipia dėmesį į tokias detales?
> Pvz:
> http://www.google.lt/images?q=troy%20plane

Na betkokiu atveju detales - vienas is kriteriju :)
Vieni pastebi, kiti ne, vieniems tai svarbu, kitiems ne.

Tie kam tokie dalykai aktualu, ir paskaite siuos komentarus,
is anksto zinos, ko galima tiketis is sio filmo :) Kiti tiesiog
nekreips demesio :)

Pvz. man sprendziant ziureti filma ar ne, visada butu labai idomu is
anksto zinot, ar pagrindiniai filmo herojai nera visiski idiotai (jei
filmas ne komedija), ir ar ju elgesys nebus neracionalus/nelogiskas :)

Nes ziureti kaip sekasi durniui, kuris pats sau kenkia, tiek pat "idomu",
kaip ziureti kas nutiks (pasiseks ar ne) bezdzionei davus granata :)
O labiausiai toks veikeju elgesys erzina tada, kai matosi jog tai
vyksta vien todel, kad filmo kurejams pritruko fantazijos/smegenu siuzeta
pasukti kiek idomiau (t.y. kad ir protingai besielgdamas veikejas papultu
i ta pacia situacija, i kuria kvailys pakliuvo elgdamasis kvailai).

To pasekoje daugelio dievinamas "District 9" mano poziuriu vertas 5/10 :)

Aisku tai negalioja tokiems filmams kaip pvz. "Lars and the Real Girl",
kur toks veikejas is tikro yra filmo "arkliukas", mintis, ir idomioji
dalis :)

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)