Tema: Re: Pandorum (2009)
Autorius: bullka
Data: 2010-04-29 10:50:41
O aš apie preparatą tą dalį praklausiau.
Mano versija: vienas iš pilotų šiek tiek pakvaišo sugalvojo pažaisti dievą.
Tipo iš miego pažadino kažkiek žmonių, kitus paliko miegoti, pažiūrėjo, kad
situacija nebekontroliuojama, pats lyg nuėjo miegoti, o tie žmonės kelis
tūkstančius metų tiesiog mutavo tame laive. Atsikėlę keli nemutavę pamatė
totalų bardaką laive. Na ir pabaigoje išsirišo, kas tą bardaką sukėlė.