Tema: Re: Ats.: Kapitonas tenkesas Lt?
Autorius: -o-o-
Data: 2010-04-15 14:38:11
jeigu tikrai nori vaikams parodyti kazka tokio, kaip sakai, is nostalgijos
laiku, tai vienareiksmiskai - Robin is Loxly aka Robinhood su Michael
Prayed. Imk tik originalo kalba, nes rusiskai ten ir nereikia. Ten ir
veiksmas viskas tvarkoj ir muzika pakeri ;) Be to yra ir antras sezonas su
kitu aktoriumi, bet tas jau ne toks stiprus kaip pirmas, nors irgi geras. As
kai saviskiams parodziau Tenkesa - visiskai ju neuzkabino, o robingudas -
atvuirksciai, tik ir lauke kada kita serija paleisiu :) Del Tenkeso ir pats
stebejausi kaip as ji tada ziurejau, nu toks visiskai visiskai tamsus ir
gudus ir kas idomiausi visiskai nejuokingas jis man pasirode, nors kai
vaikas buvau ir juokiausi irlaukdavau :) Tikrai matyt nebuvo is ko
rinktis...