Tema: Re: Zero 2
Autorius: pracyvnas
Data: 2010-03-20 09:12:42
Juokingas, gyvenimo rutina ir mus pacius pasiepiancias situacijas, supinta
siuzeta, zinomus ir idomius aktorius, kuriu kiekvienas gerai suvaidino savo
personaza. Zodziu man buvo eiline gera juoko doze. Nieko YPATINGO jame
ieskot nereikia, tiesiog paziuret atsipalaidavus ir neieskant slieku, kur ju
nera.