Tema: Re: Kinoteatrai
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-03-05 10:27:52
seniau matyt bent karta i menesi ar du, dabar tiesiog aptingau, tai ishsikrapshtau tik i kazhkoki nu labai jau labai filma.
Kaip nebutu geda, bet paskutiniai matyti kine yra watchmen ir avatar (taip, shykshtus popsai, vai vai, fui, kaip negurmanishka ir nuvalkiota ir kaip okahontas ir kiti populiarus zhodzhiai, bet grazhu - o man zhiurint kazhka kine tik to ir reikia:)

eisiu i alisa, butinai.