Tema: Re: Problema su garsu
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-02-01 22:13:57
Linkomanijoje nedalyvauju, deja.
   Mano seimynoj buvo atvejis, ilga laika skundesi dviem filmais mkv,
kuriuose trukciojo vaizdas ir nuplaukdavo garsas.
  Vienas filmas is ju buvo dokumentinis apie povandeninius laivus, kito jau
nepamenu. Kompiuteris geras, dvigubu CPU, siuolaikinis.
Zyze man, kol as nepersivariau pas save ta faila ir nepanagrinejau.
 Atidarius ta faila su Total Commanderio F3, pamaciau, kad daugelyje vietu
faile vietoj informacijos irasyti "nuliukai": failas kazkur sugadinas ar
gamybos stadijoj, ar persiuntinejant - irasinejant. Tai, va, buvo daug
knisimosi ir beprasmisko...