Tema: Re: book of Eli
Autorius: Toxis
Data: 2010-02-01 11:50:35
Na, tiesiog filmas, kaip dede denzelis neshe biblija manau automatishkai
esti su religiniais motyvais, zhinant, kad amerikos bible belt'as sudaro
nemazha dali auditorijos, tikimybe, kad visas filmas bus persmelktas
religiniais kliedesiais yra ganetinai didelis.
Da vinchio kodas yra persmelktas religijos mitologijos interpretaciju - kas
yra shiek tiek kita opera:)

o paranoja ir nusistatymas.. hm, na pvz, ash lygiai taip pat iki shiol
neperzhiurejau bumerio, nes esu "paranoishkai nusistates" priesh bet koki
"bratvos" garbinima ir aukshtinima. Taigi, nenoredamas gadinti sau
nuotaikos, tiesiog nezhiuriu tokiu filmu:)