Tema: Re: DVD ir BD koncertai
Autorius: Blynas
Data: 2010-01-24 14:06:06
Celin Dion - A New Day (Live in Las Vegas)
Ne mano muzika, bet įspūdingas koncertas dainos, kokybės, šokio, choreografijos ir pan. prasme. Ko gero, vienas geriausių matytų koncertų renginio prasme.

Robbie Williams - Live at Knebworth
Vienas geriausių Robbie pasirodymų, dalyvaujant 375 000 žiūrovų.

Celtic Women - A New Journey (Live at the Slane Castle)
Renginys neypatingas, bet muzika... Tikrai ne standartas :)

The Ukulele Orchestra of Great Britain - Anarchy In The Ukulele
Puiki muzika, puiki nuotaika ir geras humoro jausmas skambant Havajų gitaroms