Tema: Re: Arteja savaitgalis - Ka ziuresim?
Autorius: marukas
Data: 2010-01-21 14:36:16
Siai neblogas serialas visai. Bandyta padaryti kazka panasaus i House M.D.
taciau, deja, toli grazu iki jo nedatampia. Labiausiai rezia aki tai, kad
House'as visa serija klysta klysta ir paciam gale imeta lemiama tritaski
visus padedams i vieta, o Lightman'as tai visada 100% teisus - siek tiek
nuobodu, nors patarimu kas liecia mimimu skaityma galima pasirankioti.
Neblogas, taciau eilinis serialas.