Tema: Re: anglishkas vidokas
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-01-18 09:14:36
na house'as buvo daromas su begale aliuziju i holmsa (housas - willsonas = homsas - vatsonas), pradedant akivaizdzhiom - uber dedukcines galios, baigiant smulkmenishkom - holmsas groja smuiku, housas - gitara, abieju adresas tas pats. + vienas genijus, bet shiek tiek anti socialus zhmogus, kitas gi, kaipir jo inkaras rishantis su realybe...