Tema: Re: 3D vaizdas namuose - ar jau imanoma
Autorius: silentwatcher
Data: 2010-01-15 17:58:25
Siūlau palaukt vasaros. Naujienų puslapiai skelbia, kad šie metai bus 3D
telikų metai :)
Planuojami bent keli televizorių modeliai su 240 Hz ir akinukai, turbūt,
shutter tipo. Amerikoj žadami 3 3D televizijos kanalai 24 val per parą.
Be to ir kažkokia 3D Blu Ray specifikacija minima.

Su spalvotais akiniais bandžiau filmus žiūrėt - neįmanoma. Mano nuomone,
tik fotkėm ir paveiksliukams tinkama.
Prieš tai turėjau akinius prie kompo jungiamus, tai žaidimai ir šiaip
demuškės labai patiko. Laukiu filmų :)