Tema: Re: O ka ziuresim si savaitgali?
Autorius: e-Kerepla
Data: 2009-12-19 15:31:50
Čia kiek supratau pretenzija buvo dėl "laiko sugaišimo ir papildomų sunkumų" einant pagal linką.
Pagal filmo pavadinimą pačiam ieškotis info būtų dar "ilgiau ir sunkiau".
Taigi padjobkė ne vietoje.
Ar čia buvo rimtas klausimas?
Jei rimtas, tuomet atsakau... ne, manau, kad 100% bet kas sugebės susirasti linką... kvaila net klausinėti tokių nesamonių ir elementariai akivaizdžių dalykų.

Jeigu pretenzijos dėl kvailų principų ir įsitikinimų ar fobijų nespaudinėti ant linkų, čia jau Tamstos asmeninės problemos.
Jei paspaudus ant IMDB linko puslapis atsidaro ir užsikrauna per vos kelias sekundes, nesvarbu ar tai jau matytas filmas, ar ne, aš asmeniškai nematau tame didelės tragedijos... na, sėdinčių ant dial-up'o pyktį gal ir suprasčiau.  ;]]

O šiaip, išties, sutinku, jog idealiausia esti pavadinimas + link'as.
Nes labai jau daug jautruolių čia...  ;]]

No offence, jeigu ką.