Tema: Re: kaledu giemes nuotykiai Megoj
Autorius: Kaksht
Data: 2009-11-30 10:01:28
Na ten Cinamonas, buvo man taip su transformeriais kai Klaipedoje ziurejau juos antra syki, tai dziaugiausi kad antra syki, o ne pirma, nes butu filmas sugadintas tikrai. Irgi dingdavo garsas, patyliukais eidavo kad girdejosi ka zmones uz 3 eiliu sneka. Poto vel normaliai. Vienu zodziu efektas buvo stipriai sugadintas tokiu bejeriu.

--
Honda Civic '00 EK3 1.5 Vtec-E