Tema: Re: Taigi, transformeriai...
Autorius: Fizz_as
Data: 2009-11-28 13:53:27
Maciau pirma dali kokius 6kartus HD kokybes (didelis TV+namu kinas) ir
kokius 4kartus antra dali, taip pat HD kokybes. vnz esu Transformeriu fanas.
vakar tik pabaiga isijungiau, nes 2012 buvau ziuret. ir ka jus galvojat -
atrodo visiskai kitas filmas. ziurejau iki pabaigos tik todel kad esu
transformeriu fanas :D taigi ce pratesiant ta minti, kad tokius filmus
reikia kino teatre ziuret :)