Tema: Re: Public Enemies
Autorius: bullka
Data: 2009-11-26 09:09:32
Man jis irgi įspūdžio nepaliko.
Buvo gerų momentų, kur buvo galima padaryti kažką tokio (mirties scenos;
dialogai, tų pakviestų spec. agentų galimas sureikšminimas...).. bet jie
neišnaudoti iki galo.

Jeigu šitą filmą būtų statęs koks tarantinas (inglorijaus bastards stiliumi)
arba broliai kojenai - būtų tikrai buvę galima kažką išlaužti daugiau. Bet
dabar - eilinis pykšt pokšt.