Tema: Re: RocknRolla (2008)
Autorius: Ignas
Data: 2009-11-22 23:22:44
vat mane labiausiai ir nuvyle del tos pianino scenos, ir iki tol skeptiskai ziurejau, o po jos galutinai nusprendziau, kad slamstas. Uzpisa, kai padaro toki tipo labai kruta monologa, kur atsako i klausima "apie gyvenima, visata, ir visa ka", o realiai - tiesiog tusciu fraziu kratinys.
Ir siaip pats filmas atrodo ir istemptas, ir kvailo siuzeto (nesitikiu jokios ypatingos logikos tokiame kurinyje, bet vis delto nors koks lygis turetu but)