Tema: Re: diena kai sustojo zeme
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-02-06 08:13:43
hm ... nestandartinis priejimas tai cia kas turima omenyje ? vabaliukai viska valgantys, bet pasirinktinai - kai ka (pvz stadiona) per pora sekundziu suvalgo, o kai kuriuos asmenis bei ta kokia tai uzuoveja plytine prie rutulio, kurioje tie asmenys tipo pasislepe, kazkodel valgo laaaabai letai ir istemptai ... :|
ar nestandartinis priejimas - bandymas isgelbeti zeme, panaudojant pora pavirsutinisku paapeliavimu i aeivio sazine ? tame paciame 5 -ame elemente argumentas "as tave myliu, tu man reikalinga" ir tai itikinamiau kazkaip nuskambejo :)