Tema: Re: coming: action !
Autorius: Dzandzeris
Data: 2009-01-28 17:59:15
pala, pala ... te ir buvo su humoru filmas, te gi kaip ir fantastine veiksmo komedija ... ar tu tikejaisi pamatyti 2001-uju kosmines odisejos tipo filma ?
kazkaip panasu kad is muses drambliuka bandai daryti :)
gal ir buvo Lukas atsipalaidaves, gal ir Briusas buvo atsipalaidaves, ziurovai beje irgi atsipalaidave ziurejo ji manau. Siaip is tokio tipo filmu vienas geresniu tas 5as elementas - pramoga ir tiek, ir beje visai netgi vartojama.