Tema: Re: Signalizacija Kaune- reik rekomendaciju
Autorius: Stripsas
Data: 2009-12-01 18:58:04
Uzsiimant tokiu darbu reikalingas detektorius,va tada ir zinosi ar tikrai ten laidu nera,o jei ir yra tai zinosi kokiam gylyje ir kiek gali grezti siena.Beje,mano turimas (manau ir daugelis kitu) detektuoja ne vien "laidus sienoje" bet ir aplamai koki metalini daikta,tarkim armatura.Pries kokius 10metu turetas detektorius balsu kalbedavo kas randasi sienoje :)