Tema: Re: elektroninis termometras
Autorius: siGis
Data: 2009-11-22 21:42:11
Dabartiniai gyfsidabriniai uzkniso gatavai. Niekaip negaliu nukratyti. Kreciu taip kad atrodo kulokas nuleks, o tie kaip 36 taip 36. Biesas zino ka, jis toks, matuodamas parodys. Tarybiniai budavo normaliai nusikratydavo. Dabar naudoju elektronini AND. Matuoju du tris kartus viena po kito. Per nustatyta laika, matyt, galas nespeja ikaisti. Kadangi procesas greitas bendrai paemus esu patenkintas.