Tema: Re: patikslinimas
Autorius: config.lt
Data: 2009-11-20 12:08:16
kopecios is galo eliminuoja supimasi, nepamirsk ju

beto cia visur pas tave gaunasi atsarga beveik dviguba:
realiai ilgis ne 1.5m bet 80cm
vamzdzio aukstis ne 40 bet 50mm
sienele ne 4mm o 5mm

o jei dar padarius, kad 10cm to vamBzdzio 100x50x5 sulystu i siena? T.y.,
80cm issikise, o 10cm imuryta. Tada ir apatine atrama gali buti trumpesne.
Pridejus dar kopeteles is vieno galo - monolitine konstrukcija :)
toki:
_________

Vienok, jei darant taip kaip Kostas nori - kad nesimatytu nieko ant sienos -
tada tik imurijant begi i siena per visa lovos ilgi ir su privirintais
tokiais 100x50x5mm laikikliais galuose per lovos ploti, kaip as rasiau
zemiau.