Tema: Re: Kokia plokste tiktu?
Autorius: bzik
Data: 2009-11-18 09:55:37
is tavo parasymo, jei reikia iki 10mm storio plokstes, tai kiek to tinko maziau reiks? plokste juk irgi piniga kainuoja. Plius norint ja idet reiks padirbet - matuotis, pjaustyt.
Pas mane ties skydeliu buvo pora placiu ir giliu kanalu. Irgi masciau sumazint tinko kieki uzdedant koki gkp. Bet kai pradejau realiau deliot, uzsimaisiau koses ir... Tirstesne tepant, ji gilyn per daug nelenda