Tema: Re: ir dar apie grindų klojimą
Autorius: ArunasM
Data: 2009-11-17 20:43:36
nu jaga durniai raderiatorius tik gerus padare, a koju nedamaste... viskas
but gerai, jei butu padaryta, kaip ir liepiau - "radiatorius ant plytu ir
jungt, paskui prikirpsiu vamzdzius ir prijungsiu"... tai lochai ant betono
pastate ir sujunge, nes paleist sildyma reikejo, ziema buvo... nu vnz buva
ten istorija viena is n+k su statybinykais :)