Tema: Re: reik patarimu del sildymo budo
Autorius: GBF
Data: 2009-11-17 16:50:44
Nereik man tos metodikos as STR skersai isilgai perskaites, buvo reikalas...
Taigi kaip kolega minejo imama ekstremaliom temperaturom, imama kad kas
valanda prileisi puse patalpos turio ~-20 laipsniu salcio oro ir tt... o
kiek mes ziema turim tos ekstremalios temp?

Nenoriu leistis i diskusijas, tik tiek norejau pasakyti, kad nuostoliai nera
tokie dideli kaip apskaiciavus, tad sildymo prietaiso pakanka su lb nedidele
atsarga... o galbut ir lygaus nuostoliams.