Tema: Re: ar nera norinciu susikonstruot SS?
Autorius: siaip sau
Data: 2009-11-17 13:20:22
> Kolega pusvelciui uzfundijo labai mazai naudota (2008 m. gamybos)
> danfos maneurop mtz50 , o man si tema jau nebeaktuali,pigesnio kurenimo uz
> ta koki turiu jau but negali.
> Bet is sportinio intereso prisijungciau ,su dujom ir  su daliakais
> padeciau.
> Vilniuje.

Malonu girdeti, kad atsiranda zmones, sugebantys pagaminti SS katiline.
Mastau, kad ateityje ka nors samdysiu tokiu budu irengti katiline ir sau.
Kaip isivaizduojate savo pagaminta SS? Idomumo delei idedu nuoroda.
http://www.forumhouse.ru/forum16/thread19779.html
As noresiu "kulturingesnes" katilines. Ar galetumete pateikti grubia darbu
samata ateiciai ir zinoma tiems kas susidomes? As isivaizduociau kazka
panasaus:
1. Kompresoriaus kaina ir kokia jam garantija
2. Freonas sildytu tiesiogiai 300-500 litru karsto vandens boilerio
gyvatuka? Tuomet butu kompresoriaus pajungimas i boileri. Gal del saugumoi
reiketu naudoti akumuliacine talpa ir karsta vandeni gamintis boileryje
pries tai netiesiogiai pakelus temperatura nuo 10 iki 30-40 laipsniu
akumuliacineje talpoje?
3. Jeigu lauko kolektoriu daryciausi is variniu vamzdziu tai butu tik
pajungimas? Jeigu lauko kolektorius is polietileno tai butu silumokaitis ir
cirkuliacinis siurblys?
4. Kokia butu kompresoriaus apsauga?
5. Kokia butu automatika?
Pasikartosiu, kad man tai bus aktualu ne greitai, bet zingeidu ir gal tai
pades kam nors apsispresti ir kada nors paskelbti rezultatus.