Tema: Re: Q: apie gartraukius
Autorius: mummis
Data: 2009-11-17 10:59:03
jei man antra karta reiktu gartraukio (kalba apie nama o ne buta), tai
tikrai galvociau apie kanalinio ventiliatoriaus pastatyma shachtoje
kurnors toliau nuo virtuves. pasiemi betkoki gartrauki, pajungi ortaki
ir kitam ortakio gale, nuo gartraukio kontaktu, pajungi kanalini
ventiliatoriu. tada ir galia didesne ir triukshmo minimumas.
o shiaip AEG pagal charakteristikas nera ish tyliuju...

AEG DF6260ML/1 ir AEG DF6260ML skiriasi greiciausi tuom, kad pas viena ju nera priekines dekoratyvines juosteles. ja geriau pasidaryti pagal baldu fasadus.