Tema: Re: Sildymo sistemos uzpildymas antifrizu
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-16 09:34:00
Jei del sistemos paruosimo ziemai nesildymo sezonui tai nesuk galvos, isleidi vandeni is sistemos. (katilas turetu tureti isleidimo kraniuka). Pasiziuri ar nera kokiu vietu kur galetu potencialiai likti vandens, bet tokiu paprastai nebuna, ypac jei sistema buvo anksciau samatiokine. Paskui gali susirasti kompresoriu. prijungi kur ir praputi sistema. Lygiai tas pats ir su vandentiekio sistema. Net jei ir liks kur vandens lasas, tai nieko baisaus neturetu buti, nes supelso tik tada kai ledas neturi kur plestis. Pustusciame vamzdyje ledas bus kaip bliudelyje, tures vietos ir i sonus ir i virsu. Beje, tmeperaturos irgi nebuna tokios drastiskos kaip namuose. Max kiek buvo teke uzmatyti tai iki -10 buvo, o siaip sukiojasi ziema +5 arba -5. Jau virs 5 metu viena sistema taip ruosiame kas met ir kolkas jokiu neigiamu salcio pasekmiu.

T:)