Tema: Re: Parkinis sviestuvas kur?
Autorius: Evaldas
Data: 2009-11-15 20:38:56
"monaxas" <ish_kur_mergaitei_tiek_drasos@tiek.valios.gelezhines> wrote in message news:hdpgo9$oii$1@trimpas.omnitel.net...
> bettai 6a, jeigu užtenka 15 vatų kaitrinės, kad apšviest dalį to ploto, kam laikyt 70 vv?

 Ai, supratau, bėda, kad mes pradžioj nesutarėm kokio reikia apšvietimo. Man 15W kažkaip nesisieja su šodžiu "apšviesta", geriausiu atveju judėjimo krypį gali rodyti. Katalogai rodo, kad yra 35W natrio lempų, tik nežinau ar pas mus įmanoma gauti. Jei šviesti neužstatytą 6a plotą tai gal  pakaktų ir vieno tokio šviestuvo. Na o realiai manau reiktų 2.
Pvz. gatvių šviestuvai (po vieną eismo juostą viena kryptimi) dažniausiai apšviečiami šviestuvais su 70W natrio lempomis atstumas tarp atramų 27m. (čia naujai įrengtų, o ne nuo seniau likusių)