Tema: Re: architekto paslaugos
Autorius: Arj
Data: 2009-11-11 18:11:41
o man pazystamas pradedantis architektelis (nors gal ir nelabai pradedantis, satzas ~10metu, bet saip vejavaikis)
neperseniausiai aiskino kad visiskas stilis buvo ~2009 pradzioj, kai tipo visai be darbo sedeo, bet tipo nuo vasaros
pradzios vel isivaziuoja ir jau visa vasara pilnu kruvu dirba, ir darbo daugejo :)
bet cia tik vieno pazystamo egzamplioriaus pasakos, taip kad i absoliucia tiesa nepretenduoju :)