Tema: Re: ieskau dalgio
Autorius: Gintas
Data: 2009-11-10 20:58:58
obana-cia rimtai atrodantis daiktas, taciau religija teigia, kad aistriu daiktu dovanoti negalima? :)))

Beje-jei apie irankius-o kur nusipirkti "zinkavimo" galvutes padorias? Cia kalbu apie duobutes padaryma medyje ar metale, kad pasisleptu vaztas su tam skirta galvute. Ginalas-neturi tinkamo dydzio, Irankiu pasaulis-isvis neturi, Ermitazas-maziukai. Gal irgi yra koks linkas, kur butu galima uzsisakyt internetu?