Tema: Re: Koki klozeta statyti i blokini nama? (kad nesumazetu tualete vietos)
Autorius: Evaldas
Data: 2009-11-10 16:29:48
Senų , rusiškų puodų nubėgimo vamzdis buvo 45 laipsnių kampu, atitinkamai ir alkunė vamzdyje. O šiuolaikinių puodų vamzdis kaip taisyklė tiesus. Taigi tenka naudoti papildomas alkūnes dėl ko ir užima daugiau vietos, t.y. nifiga pats klozetas ne didesnis.
Taigi arba ieškai puodo su 45 laipsn. nubėgimu arba perdarai kanalizacijos vamzdį. Man po neblogo pasipisimo, gavosi, kad "Jika" užima mažiau vietos nei senass rusiškas :)