Tema: Re: sienu lubu apdaila (KB)
Autorius: bzik
Data: 2009-11-09 15:45:24
reik ziuret i konteksta. Ne visur medis tinka. Daugiabucio koridorius ar virtuve iskalti medziu ir nulakuoti man asmeniskai atrodo nevykusiai. Ypac kai per koki desimtmeti pusis nugeltonuoja.
Name didzioji dalis lubu iskalta viengubo pjovimo, kiek paslifuotom drebulinem lentom. Kol kas niekuo nedengtos, bet per artimiausia rimtesni remonta jau reiks tept laku su baltu pigmentu, nes nori nenori medis tamseja. Mano atveju tokios lubos atrodo pakankamai originaliai, nes like seni balkiai, viena rastine siena ir siaip daug medzio akcentu.