Tema: Re: apkaustai
Autorius: Sharp
Data: 2009-11-09 09:31:52
nu kodel taip "vienareiksmishkai" nesamone ;) ? ash gi priduriau kad "man".
visi juk turim savo asmeninius isitikinimus. tiesiog parashiau kaip man
"gyvenime" pasitaike.

o argumentas "brangesni" tai...

del funkcniu priedu - tai nesigincysiu nes nelabai ka zinau. zinoma jei
dedasi atskirai kazkaip
nuo viso apkausto ir eksplotacijos eigoje gali kazka prideti/pagerinti -
tokia featura gerai...