Tema: Re: koki KK katila rinktumetes?
Autorius: T:\)
Data: 2009-11-09 08:35:27
jie ziuresi senukuose ar panasiose parduotuvese, kainuoja. Bet pasiziurek internete skelbimu ar is mazesniu firmeliu, kaina bus zymiai mazesne. Beje tuose paciose didziosiose parduotuvese irgi galima pasidereti.
Nesenai patarinejome panasia tema, tai buvo iskeltas dar vienas pasiulymas lietuviskas atmoso klonas astros katilas. Net buvo isamus katilu palyginimas is vartotojo puses. Atsiliepimai buvo teigiami, tad gal reiktu palaikyti veitini gamintoja :)

T:)