Tema: Re: Radiatoriu keitimas daugiabutyje
Autorius: Donatas
Data: 2009-11-06 11:13:20
Ar kazko nezinau , ar pasikeite reikalavimai, bet bent Siauliuose pries  7m
.. tas reikalas buvo toks:
 1. vaziuoju i siauliu energija (analogija vilniaus en.) , paziuri namo
projekta ir pasako kokio galingumo kokiame kambaryje turi buti radiatoriai,
(sumokejau lyg 20Lt uz pazyma). Pasitaiko seniems namams, kad projektai
nusimete arba akivaizdziai nesamoningi sios dienos skaiciais, (buvo
draugams) ,tada jau sunkiau.
2. skambinu i nama administruojancia imone (jei bendrija i pirmininka o jis
susisiekia su sil. mazga aptarnaujanciu zmogumi).
paskaiciuoja kiek kubu reiks isleisti ir sutariama data.
3 nusiperki pagal isduota dokumenta reikiamos galios radiatorius (ten
nurodoma ir in / out vandens temperaturos , kas be galios ir labai svarbu) ,
kvieti meistrus ir keiti,

Tokia praktika dare daugelis , atskiro projekto nereikejo, o jei keiti i
tokius pat , visai skaiciuoti nereikia, nors darznai buna nuo statybos
sudeti didesni (galingesni) ir po inventorizacijos reikia mazintis !tipo per
daug prisidejai! .

P.S. Del saldymo prietaiso gote parasyta vandens temp 18oC , tai sildymo
sezonui gal netiks toks aparatas ?

Donatas