Tema: Re: vandens pasildymo kaina
Autorius: Salas
Data: 2009-11-03 15:48:12
Nezinau kaip naujesnes skalbimo masinos, bet kaskada turejau sena skalbimo
masina ir irgi buvau sugalvojes pajungti karsta vandeni. Rezultatas gavosi
nekoks, Ji buvo suprogramuota, kad matuotu vandens temperatura, taigi, labai
greitai pasieke tuos 60 C, ir pradejo skalauti,  skalbimo laikas sutrumpejo
kokius 2 kartus, ir skalbiniai liko nelabai svarus.