Tema: Re: Junkers euroline katilo perjungimo voþtuvo problema
Autorius: pozherukas [namie]
Data: 2009-10-31 18:10:41
"servisas" <mes@esame.cia> wrote in message
news:hcf1hj$v5g$1@trimpas.omnitel.net...
> Nepades tenai jokie filtrai. Cia juk sildymo sistemos vanduo vaiksto tame
> voztuve, jei gerai suprantu. Gali idet sniurini, tik abejoju, ar pro ji
> tavo siurblys is viso prastums:)

    Filtras mol reikalingas tam, kad dideleje, senoje sistemoje
susikaupusios nuosedos seda ir ant pechiaus
elementu, taip pat kemsha ir tuos visus vozhtuvus. Filtras ir butu skirtas
ta visa meshla filtruoti. Bandzhiau kelis
kartus sistema perplauti, t.y. pripildyti ir ishleisti vandeny ~300ltr. -
tai per pirma ishleidima vanduo labai ne koks isheina...

> Kaina 500 lt kaip ir didoka. Jei is Kauno esi, skambini i Artakija, ieskai
> servisisto Antano ir bandai su juo sneket. Netikiu, kad tas daiktas tiek
> kainuoja, nebent ten keli mazgai i viena sudeti, pvz kazkokiam Dakone
> budavo tokia idomybe, kaip duju voztuvas, per kuri eidavo busimas karstas
> vanduo ir nuo vandens kiekio voztuvas duodavo daugiau ar maziau duju. Tai
> jei tenai 5daiktai viename, tai gal ir gali daug kainuot. Jei tenai eiline
> pavara su trieigiu voztuvu, tai max 250 lt sakyciau.

  Tai Artakijos meistras Virgis ir sake, kad ~500lt. kainuos