Tema: Re: Makita vejapjove
Autorius: Nerijus
Data: 2009-10-29 13:22:02
tai varikliai geri tiek Hondos tiek B&S ,tik su honda gal servizas daugiau
slubuoja,o vejapjoves skiriasi savo konstrukcija.Ziurek ,kad butu ratai su
guoliais,kad asys ratu butu istysines,surinkimo deze plastikine(bent man
zymiai patogiau negu maisas) ir kad turetu apsaugines mova peilio,jei ant ko
uzvarytui netycia :)))  Siaip tai as pats pirkaus Viking mb 448 nesavaeige5
AG 46 plotis,nes pas mane medeliu visokiu krumu prisodinta ,tai ta pavara
kaip ir nereikalinga.Jos kaina visai padori 1550 mazmenoj,tai dar padare
nuolaida 10%.