Tema: Re: katilo reguliavimas pagal vidaus temp.
Autorius: Termukas
Data: 2009-10-28 17:21:38
> sveiki,
> iskilo tox klausimas:
> bute stovi dujinis katilas ir sumanem statyti kambaryje reguliatoriu,
> kuris isjungtu/ijungtu katila pagal kambario temperatura, o ne pagal
> vandens temp sistemoje. viskas ok, radom kur pirkt kaip jungt ir tt. ale
> beda tokia: ji tipo galima statyti tik vienam kambaryje, o man noretusi
> pastatyti bent dviejuose.

O kokios problemos, jungi tuos reguliatorius nuosekliai ir jie atjungs
katila kai abu suveiks arba jungi tuos reguliatorius lygiagreciai ir atjungs
katila kai bent vienas is ju suveiks. Aisq siuo atveju deretu jungti
nuosekliai kad abu kambariai butu prisildyti ir abu reguliatoriai suveiks
kiekvienas savo laiku kai prisils patalpa ir kai suveike kart atjungs
katila.