Tema: Re: Geras purkshtuvas sodui
Autorius: priest
Data: 2009-10-28 09:17:31
Geras- tai kokybiškas ( su vožtuvu nuo per didelio slėgio, atskiru
nuorintoju, su metaliniais ( o ne plastikiniais) antgaliais, su normaliai
dirbančia ( o ne praleidžiančia ir užsikirtinėjančia) pompa). Pigių, bet
nuolat kuo nors "sergančių" jau esu turėjęs, geriau brangesnis, bet
normaliai veikiantis.

Ačiū visiems, pasidalinusiems informacija.

priest