Tema: Re: druska vandens minkstinimui
Autorius: Bangis
Data: 2009-10-27 22:30:13
Kaina pas juos "neadekvati" , nors filtras pas mane stovi is ju pirktas.
As slovakiska arba lenkiska is sandeliu perku Kaune, buvusiuose mesos
kombinato pastatuose. Vaziuojant  Aleksoto tilto prie nuoEuropos pr
sviesoforo suki i desine, kazkiek pavaziuoji tada gve i kaire ir
ivaziavimai. Ten kruvos sandeliu visoki velnia pardavineja. Pigiau nei
Seniuose taip 1.5karto
---
Bangis