Tema: Re: geoterminio naudotojams
Autorius: bigT
Data: 2009-10-26 08:48:30
1) Paciu grindu T nematuoju, sunku ir pasakyt per kiek pakelia. Bet
prasidejus sildymo sezonui, tik ijungus katila, pradedi jaust, kad grindys
siek tiek siltesnes +- po kokiu 6-8val.
2) Is katilo iseina apie 5C. Ateina kartais 9C katais 8C, priklausomai kiek
ilgai pries tai dirbo katilas.
3) Nieko negaliu pasakyt
4) Neturiu. Pas mane paprastas kolektorius ~1.4m gylyje. Sildoma apie 140m2.