Tema: Re: Organinis stiklas
Autorius: cD-r0m
Data: 2009-10-24 23:42:36
As taip pat darydavau su paprasciausia britva, pirma su astria puse, tada su kita peiliuko puse.. O kokiu budu nupjauta krasta apdirbt kad butu bent jau estetiskas vaizdas? idealu butu aisku nupoliruot kad skaidrus ir lygus butu, kaip masines gamybos org.stiklo gaminiuose.. tiesiog smulkinant svitra iki kokiu 2500? ar yra kokios pastos?

www.videocut.lt - Pigus video montažas!